• 60 päivän avokauppa
  • Turvallista kauppaa
  • Pienin toimitettava tilaus on 20 €

Suosikkini

Lataa lisää tuotteita

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Pisteet ja bonukset

[Faq fraga="Millä jäsentasolla olen?"]

Tietoa bonuspisteistä, tarjouksista ja mahdollisista bonussteleistä löytyvät Omilta sivuilta. Mikäli jäsentasosi muuttuu, saat tietoa uusista eduista ja tarjouksista sähköpostiisi. Kehitämme Omia sivuja, jotta sieltä löytyisi entistä enemmän tietoa.

[/Faq] [Faq fraga="Milloin näen pisteet tämän päivän ostoksesta?"]

Pisteet muodostuvat vasta siinä vaiheessa kun lähetämme tilauksesi varastoltamme. Mikäli toimitusajankohta siirtyy, muodostuvat pisteet vasta paketin lähdettyä.

[/Faq] [Faq fraga="Kuinka paljon bonuspisteitä saan ostoksistani?"]

Bonuspisteet seuraavat vuoden aikana tehtyjen ostosten summaa.
Ostosumma 1-99,90€ antaa 1 pistettä bonusta 0,1€ ostoksesta.
Ostosumma 200-599,90€ antaa 2 pistettä bonusta 0,1€ ostoksesta.
Ostosumma 600-999,90€ antaa 3 pistettä bonusta 0,1€ ostoksesta.

[/Faq] [Faq fraga="Miten voin käytää bonuspisteitäni?"]

Jäsenenä saat pisteitä kaikista ostoksistasi. Kun olet kerännyt yhteensä vähintään 2.000 pistettä, saat niistä takaisinmaksun bonussetelin muodosa. Bonusseteli on voimassa 3 kuukautta. Bonussetelin muodostumisen jälkeen sinulla on 0 pistettä jäljellä, mutta olet ansainnut bonussetelin, jonka arvon näet Omilta sivuilta. Kun olet kirjautuneena hooks.fi sivuille, näet bonussetelin myös kassalla ja voit halutessasi aktivoida sen. Bonusseteli näkyy alennuksena tilauksessasi. Mikäli haluat käyttää bonussetelin myymälässä, sinun tulee tunnistautua, jolloin voit käyttää sen myös siellä.

[/Faq] [Faq fraga="Mitä pisteilleni tapahtuu palauttaessani tuotteita tai reklamoidessani?"]

Palautusta/reklamaatiota vastaava pistemäärä vähennetään pistesaldoltasi. Mikäli bonussteli on juuri luotu, eikä sinulla ole pisteitä, saatat hetkellisesti joutua minussldolle pisteissäsi.

[/Faq] [Faq fraga="Mitä bonussetelilleni tapahtuu palautusten yhteydessä?"]

Mikäli olet käyttänyt bonussetelin ja palautat koko tilauksen, aktivoimme bonussetelin uudestaan.

[/Faq] [Faq fraga="Miten voin käyttää bonusseteleitä? "]

Bonussetelisi on yhdistetty asiakasnumeroosi sekä osoitteessa hooks.fi ja myymälöissä. Kirjautuneena osoitteessa hooks.fi,voit itse aktivoida haluamasi bonusetelin itse kassalla, Myymälöissä voit käyttää bonusseteliä tunnistautuessasi kassalla.

[/Faq] [Faq fraga="Mitä pisteille ja bonusseteleille tapahtuu, mkäli lopetan jäsenyyteni?"]

Mahdolliset kertyneet pisteet ja bonukset erääntyvät jäsenyyden päätyttyä. Mikäli haluat liittyä jäseneksi uudestaan, uusi jäsenyytesi alkaa ilman aiemmin kertyneitä bonuksia ja etuja. Otathan huomioon, että mikäli päätät jäsenyytesi, et voi enää kirjautua tehdessäsi ostoksia osoitteessa hooks.fi 

[/Faq] [Faq fraga="Onko minun itse huolehdittava kassalla, että saan minulle kuuluvat alennukset?"]

Tehdessäsi ostoksia myymälässä, sinun täytyy tunnistautua jäseneksi, tälllöin saat tarjoukset automaattisesti. Jäsentarjoukset ja henkilökohtaiset tarjoukset vähennetään aina automaattisesti ostoksen loppusummasta.
Bonusseteleitä ei käytetä automaattisesti. Voit aina kysyä myyjältä, onko sinulla voimassa olevia bonusseteleitä.

[/Faq]

Tilaus

[Faq fraga="Mitkä ostot näen Omilta sivuilta?"]

Tällä hetkellä näet ainoastaan nettikaupastamme, tai asiakaspalvelumme kautta tehdyt ostot. Myymäläostot eivät näy tällä hetkellä. Kaikista ostoksistasi kerääntyvät kuitenkin pisteet sinulle. Nettikauppaostoksista ansaitut pisteet näkyvät Omilla sivuilla kun olemme lähettäneet tilauksesi. Myymäläostoksista ansaitut pisteet näkyvät ostotapahtumaa seuraavana päivänä.

[/Faq] [Faq fraga="Onko tilaukseni tullut perille?"]

Kun olet tehnyt tilauksesi, saat automaattisesti alustavan tilausvahvistuksen. Kun tilaus hyväksytään lopullisesti, saat varsinaisen tilausvahvistuksen, jossa myös arvioidut toimituspäivämäärät jne. Tavallisimmat syyt, miksi vahvistukset eivät tule perille on, että olet vahingossa kirjoittanut sähköpostiosoitteen väärin. Tietoomme on myös tullut, että mikäli käytössäsi on Gmail tai Hotmail, järjestelmämme lähettämät tilausvahvistukset eivät valitettavasti pääse perille. Mikäli olet saanut ensimmäisen vahvistuksen, mutta et varsinaista vahvistusta, se voi johtua siitä että asiakaspalvelumme täytyy tarkistaa tilaustasi. Mikäli et ole saanut varsinaista tilausvahvistusta yhden arkipäivän sisällä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

[/Faq] [Faq fraga="Missä tilaukseni on?"]

Kun tilauksesi otetaan pakattavaksi, sinulle läheteään automaattisesti viesti tästä. Viesti sisältää tiedon noutopistestä, lähetystunnuksen jne. Mikäli olet valinnut paketin luovutuksen myymälässä, ei pakettia voi seurata. Saat tällöin tekstiviestin kun pakettisi on noudettavissa myymälästä. Voit myös nähdä tilauksesi tilan Omilta sivuilta.

[/Faq] [Faq fraga="Kuinka kauan pakettiani säilytetään noutopaikassa?"]

Pakettisi säilyy noin viikon noutopisteessä. Tänä aikana saat tekstiviestin sekä sähköpostiviestin saapumisesta. Mikäli pakettia ei noudeta, paketti palautuu meille. Huomioithan ettei noutamaton paketti ole sama kuin kaupan purku.

[/Faq] [Faq fraga="Mitä tapahtuu ellen nouda pakettiani?"]

Mikäli et nouda pakettiasi, se luokitellaan lunastamattomaksi paketiksi. Huomioithan ettei noutamaton paketti ole sama kuin kaupan purku.

[/Faq] [Faq fraga="Onko mahdollista että tilaukseni lähetetään vaihtoehtoiseen toimitusosoitteeseen?"]

Mikäli haluat että tilauksesi lähetetään eri osoitteeseen, jossa itse asut, sinun tulee ensin täyttää omat osoitetietosi kassalla. Täytä sen jälkeen osoitetiedot, jonne haluat paketin lähetettävän, kohtaan "Toimitus"

[/Faq] [Faq fraga="Voinko palauttaa nettikaupasta ostamani tuotteet myymälään?"]

Kyllä, voit sekä vaihtaa että palauttaa tuotteita myymälöissä. Lähetyslista toimii kuittina.
Mikäli olet valinnut maksutavaksi Klarnan ja haluat vaihtaa tuotteen, tehdään ensi palautus tuotteesta ja sen jälkeen uusi ostos.

[/Faq]

Tarjouksia

[Faq fraga="Onko mahdollista yhdistää alennuksia muihin alennettuihin hintoihin?"]

Et valitettavasti voi hyödyntää henkilökohtaisia alennuksia muihin alennuksiin. Omilla sivuilla näet ajankohtaiset tarjoukset, jotka ovat jäsenenä sinulle voimassa. Tarjous koskee normaalihintoja, eikä sitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tarjouksiin. Mikäli sinulla on useampi aktiivinen alennus, joka koskee samaa tuotetta, käytetään vain yhtä.

[/Faq] [Faq fraga="Haluan käyttää alennuskoodia, miten toimin?"]

Klikkaa painiketta "Syötä alennuskoodi" kassalla, ostoskorin alla olevassa yhteenvedossa. Huomioi ettei alennuksia tai tarjouksia voi yhdistää.

[/Faq] [Faq fraga="Netistä löytämäni alennuskoodi ei toimi, miksi?"]

Netissä liikkuu paljon alennuskoodeja, jotka ovat virheellisiä ja vanhentuneita. Voimassa olevat alennuskoodit löydät uutiskirjeestämme tai muista ilmoituksistamme.

[/Faq]

Profiili

[Faq fraga="Voinko vaihtaa sähköpostiosoitteeni netissä Omilla sivuilla? "]

Et voi vaihtaa sähköpostiosoitettasi itse netissä. Ota yhteys asiakaspalveluun, he auttavat sinua.

[/Faq] [Faq fraga="Kuinka peruutan uutiskirjeen?"]

Mikäli et enää toivo saavasi uutiskirjeitämme, löydät jokaisen sähköpostin alapuolelta linkin, jota klikata, joka peruuttaa uutiskirjeen. Voit myös muuttaa asetuksiasi Omilla sivuilla "Oma profiili" alta.

[/Faq] [Faq fraga="Voinko muuttaa tilaustani jälkikäteen?"]

Muutoksia voi ainoastaan tehdä sellaisiin tilauksiin, joita ei ole vielä pakattu. Mikäli haluat muttaa tilaustasi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä puhelimitse asiakaspalveluumme, p 09 - 231 340 40 mahdollisimman pian.

[/Faq] [Faq fraga="Olen muuttanut, kuinka voin päivittää osoitteeni?"]

Mikäli olet muuttanut, voit muuttaa kotiosoiteesi Omilla sivuilla. Kirjaudu sivuille ja klikkaa "Oma profiili" ja sen jälkeen "Päivitä tiedot".
Voit toki myös olla yhteydessä Asiakaspalveluumme.

[/Faq]

Yleistä

[Faq fraga="Kotisivu näyttää oudolta/ei toimi - mitä teen?"]

Tämä voi johtua siitä, että vanhaa historiikkia on tallentunut , jolloin vanha tieto ja mahdolliset vanhat ongelmat vaikeuttavat sivun päivittymistä, eikä sivu siten toimi toivotunlaisesti.

Saatat joutua pudistamaan välimuistin ja evästeet. Mikäli tämä ei auta, asiakaspalvelumme auttaa sinua. Tiedot jotka auttavat meitä selvittämään vikaa ovat : Minkälainen virhe, Minkälaista laitetta on käytetty (puhelin pöytäkone, tabletti, pc/Mac, Android/iPhone) ja mikä nettiselain, ja mikä versio.

[/Faq]

    BOM!

    Webbläsaren du använder är diskad.

    Vi rekommenderar dig att uppleva nya hemsidan med någon av följande webbläsare:

    Google Chrome, SafariFirefox eller Microsoft Edge.