Myyntitiedote

Taustatietoa

Hööks Hevosurheilu on alallaan Skandinavian johtava yritys, joka myy kaikkea hevoselle ja ratsastajalle sekä lisäksi koiratuotteita. Myynti tapahtuu etämyyntinä sekä omissa myymälöissä Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa.

Voidaksesi rekisteröityä, hakea luottoa tai ostaa tuotteita nettisivustomme kautta, sinun tulee olla 18 vuotta täyttänyt. Mikäli olet alle 18- vuotias, tulee sinulla olla huoltajan suostumus.

Hinnat

Kaikki hinnat on esitetty euroissa ja sisältävät arvonlisäveron (tällä hetkellä 24 %). Postiennakkotilauksiin lisätään postiennakkomaksu 3,15 € ja alle 69 € tilauksiin postituskulut 4,90 €, katso lisätietoja alla.

Emme postita alle 20 € tilauksia, koskee myös jälkitoimituksia.

Lahjakortti
Hööksin myöntämien lahjakorttien voimassaoloaika on kaksi vuotta, ja ne käyvät maksuvälineenä sekä Suomen Hööks myymälöissä, että postimyynnissä. Voit käyttää useampia lahjakortteja saman ostoksen tekoon.

Voit käyttää lahjakorttia myös osamaksuna, mikäli lahjakortin arvo ei kata ostoksesi koko arvoa. Tarkistuksen jälkeen valitset täydentävän maksutavan (postiennakko, maksukortti, tili), jolla maksat jäljelle jäävän summan. Mikäli lahjakortin arvo ylittää ostosumman, lahjakortin numerolle tallentuu jäljelle jäävä summa, joka on käytettävissä myöhemmän ostoksen yhteydessä. Emme toimita uutta lahjakorttia, joten sinun kannattaa kirjata käytetty summa korttiin.

Klarna Checkout

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia verkossa. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Käytettävissäsi voi olla Klarna lasku, Klarna erämaksu, maksukortti tai pankkitilisiirto - kaikki yhtä turvallisia. 

Ilmoittamalla tai pyytämällä tietoja Klarna Checkout -palvelussa hyväksyt käyttöehtomme ja henkilötietosi käsittelyn alla esitetyn mukaisesti.

Klarna Checkout käyttöehdot

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB (publ):n (556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm), "Klarna", ehdot alla esitetyn mukaisesti, mukaan lukien mahdolliset liitteet ja muut materiaalit, joihin viitataan ("Ehdot"). Ilmoittamalla tai pyytämällä tietoja aloitat Klarna Checkout -palvelun käytön. Käytön myötä hyväksyt myös, että käsittelemme henkilötietojasi sekä mahdollisesti siirrämme tietoja kolmannelle osapuolelle tai EU/ETA-alueen ulkopuolelle. Käyttääksesi Klarna Checkout -palvelua sinun on oltava vähintään 15 vuotta vanha.

Tunnistautuminen, mukautuminen ja riskinarviointi

Klarnan on varmistettava henkilöllisyytesi voidakseen turvallisesti tunnistaa sinut ja estääkseen Klarna Checkout-palvelun luvatonta käyttöä tai väärinkäyttöä sekä täyttääkseen hyvän luotonantotavan edellyttämät vaatimukset. Klarna hakee lisätietoja erinäisiltä palveluntuottajilta kuten esimerkiksi henkilötunnuksen, nimen ja osoitteen sekä luottovaihtoehtojen valinnassa myös luottotietoja. Suorittaakseen riskinarvioinnin Klarnan on myös käytettävä tietoja, joita olet mahdollisesti antanut aikaisempien ostojen yhteydessä ja yleisesti saatavilla olevaa tietoa internetistä sekä tietoja siitä, miten olet aikaisemmin noudattanut maksuehtojamme. Klarna Checkout sopeuttaa automaattisesti riskinarvioinnin ja siten palvelun sisällön joka kerta, kun käytät palvelua eikä sinun tarvitse antaa välttämättömien tietojen lisäksi muita tietoja. Tietyissä tilanteissa aikaisemmin annettu ja Klarnan hyväksymä osoitteesi näkyy heti sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi antamisen jälkeen. Hyväksyttyä osoitetta saa käyttää ainoastaan osoitetietojen esitäyttötarkoituksessa välittömästi oston yhteydessä.  Loppuunsaattamalla ostoksen vahvistat henkilöllisyytesi ja oikean toimitusosoitteen.

Maksusuoritus, maksut

Klarna Checkout-palvelu näyttää käytettävissäsi olevat maksutavat. Valittavinasi voi olla lasku, erämaksu, korttimaksu ja suoramaksu pankin kautta. Jos valitset maksutavaksi laskun,  Klarnalla myöntää sinulle vähintään14 päivän maksulykkäyksen. 

Klarna Checkout -palvelun käyttö on maksutonta. Valitusta maksuvaihtoehdosta saattaa kuitenkin seurata veroja tai maksuja, katso tarkemmin yksityiskohtaiset maksuehdot valitsemasi vaihtoehdon osalta. Klarna voi koska tahansa lisätä tai poistaa yhden tai useamman Klarna Checkout -palvelussa tarjolla olevan maksuvaihtoehdon.

Saattamalla loppuun ostotapahtuman Klarna Checkout -palvelussa solmit Klarnan kanssa sopimuksen, jossa Klarna mm. takaa, ettei sinun tarvitse maksaa sinulle toimittamattomista tuotteista. Klarna hyvittää samanaikaisesti kaupalle ostojesi verran ja Klarnalle siirtyy oikeus saatavaan. Riippumatta siitä, minkä maksutavan valitset, maksusi käytetään Klarnan saatavan suorittamiseen.

Käyttö

Klarna omistaa kaikki oikeudet Klarna Checkout -palveluun. Klarna myöntää sinulle toistaiseksi voimassa olevan oikeuden käyttää palvelua ostosten suorittamiseksi Klarnan määrittelemää käyttötarkoitusta vastaavalla tavalla, kulloinkin voimassa olevien Ehtojen mukaisesti.

Jos olet käyttänyt Klarna Checkout-palvelua aikaisemmin, palvelu esitäyttää aikaisempien ostosten yhteydessä antamasi osoitteen sen jälkeen, kun olet syöttänyt sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi. Voit milloin tahansa estää esitäytön joko tekemällä tämän valinnat Klarna Checkout-palvelussa tai lähettämällä sähköpostin osoitteeseen tietosuoja@klarna.fi

Vakuutus

Vakuutat, että antamasi tiedot ovat oikein ja että ne ovat itseäsi koskevia. Vakuutat myös, että sinulla on oikeus solmia sopimuksia ilman huoltajan, edunvalvojan tai jonkun muun henkilön hyväksyntää.

Mikäli käytät palvelua oikeushenkilön lukuun, vakuutat myös olevasi toimivaltainen solmimaan tämän sopimuksen ja näin ollen hyväksymään Ehdot kokonaisuudessaan oikeushenkilön lukuun. Ilmoittamalla muiden henkilöiden henkilötietoja vahvistat myös, että sinulle on annettu suostumus luovuttaa kyseiset tiedot ja että tietoja saa käyttää Ehdoissa kuvattuun tarkoitukseen ja Ehdoissa kuvatulla tavalla.

Väärinkäyttö

Muiden kuin itseäsi koskevien tietojen käyttäminen tai sellaisten tietojen käyttäminen, joita et jostain muusta syystä ole oikeutettu käyttämään, sekä Klarna Checkout -palvelun käyttö muutoin käyttötarkoituksen kanssa ristiriidassa olevalla tavalla, pidetään Klarnan näkökulmasta väärinkäyttönä. Kaikki Klarna Checkout -palvelun väärinkäyttöön tai väärinkäyttöepäilyksiin liittyvät tiedot, esimerkiksi tieto väärien tai harhaanjohtavien tietojen antamisesta, tallennetaan ja käytetään tulevissa riskinarvioinneissa ja asianosaisten suojaamiseksi. Klarna Checkout -palvelua väärinkäyttänyt henkilö voidaan estää käyttämästä palvelua jatkossa. Myös oma käyttäytymisesi Klarnan palvelujen Ehtojen ja yksittäisten maksuehtojen noudattamisessa vaikuttaa Klarna Checkout -palvelun käyttön yhteydessä tehtävään riskinarviointiin ja siten sinun mahdollisuuksiin käyttää kaikkia maksuvaihtoehtoja.

Henkilötiedot

Klarna yhteistyökumppaneineen käsittelevät henkilötietojasi voidakseen tarjota sinulle yksinkertaistetun maksutavan Klarna Checkout -palvelun kautta ja voidakseen yksinkertaistaa maksuprosessia entisestään käyttäessäsi Klarnan palveluita seuraavan kerran. Klarna käsittelee henkilötietoja varmistaakseen henkilöllisyytesi, hallinnoidakseen asiakassuhteita, estääkseen väärinkäytöksiä tai maksupalvelun käyttämistä väärin perustein, suorittaakseen asiakasanalyysejä, luottoarviointia, riskianalyysejä, riskienhallintaa, kehittääkseen liiketoimintaa, omaan ja erikseen valikoitujen yhteistyökumppaniemme kaupallisiin ja markkinointitarkoituksiin sekä muutoin täyttääkseen sovellettavien lakien vaatimukset. Kaikki tiedot, jotka voidaan suoraan tai välillisesti tunnistaa sinua koskeviksi ovat henkilötietoja. Klarna käsittelee esimerkiksi seuraavia henkilötietoja:

  1. Yhteystiedot - nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ym.
  2. Henkilötunnus
  3. Maksutiedot – kortin numero, laskutiedot ym.
  4. Taloudellisia tietoja - esimerkiksi tietoja tuloista ja mahdollisista maksuhäiriömerkinnöistä (käytetään niissä tilanteissa, joissa suoritetaan luottotietokysely) ym.
  5. Tavaratiedot – tietoja ostoksistasi
  6. Historiatiedot – tietoja aikaisemmista ostoksista, tietoja siitä, miten olet aikaisemmin noudattanut maksuehtoja ja tietoja mahdollisista luoton hylkäämispäätöksistä ym.
  7. Tietoja tietokoneestasi/laitteestasi - IP-osoite, kieliasetukset, internetselainasetukset ym.
  8. Yleisesti internetissä saatavilla olevat tiedot

Henkilötunnusta käytetään Klarnan järjestelmissä tunnistamiseen ja asiakasnumerona asiakaskäsittelytarkoituksessa. Jos olet aikaisemmin käyttänyt Klarnaa, sinun tietojasi on mahdollisesti tallennettu esimerkiksi asiakashallintatarkoituksiin, dokumentointivaatimusten täyttämiseksi tai vastaaviin hyväksyttäviin tarkoituksiin. Klarna tulee käyttämään mahdollisia edellä mainittuja tietoja henkilöllisyytesi varmentamiseen ja tehdäkseen Klarna Checkout -palvelun käytöstä sinulle entistä helpompaa. Klarna saattaa myös käyttää sähköisiä viestimiä (esim. tekstiviestejä ja sähköposteja) yhteydenpidossaan sinuun. Klarna saattaa luovuttaa tietoja muille Klarnan yritysryhmään kuuluville yhtiöille, jotka voivat myös käyttää tietoja siten ja samoihin tarkoituksiin kuin näissä Ehdoissa on kuvattu. Hallinnollisiin tarkoituksiin tietoja voidaan myös luovuttaa sille e-kaupalle, jossa olet tehnyt ostoksesi ja asiakasanalöyysi- ja markkinointitarkoituksiin erikseen valikoiduille yhteistyökumppaneille. Lisäksi tietoja voidaan saatavan siirron yhteydessä luovuttaa perintätoimistolle tai vastaavalle. Tietoja saatetaan myös luovuttaa käsiteltäväksi EU/ETA-alueen ulkopuolelle valtioon, jossa henkilötietojen tietosuojan taso ei ole samalla tasolla kuin EU/ETA-alueella. Klarna huolehtii henkilötietojen suojauksesta ja ottaa käyttöön sopivia suojauskeinoja tietojen suojaamiseksi. Sinulla on oikeus kerran vuodessa kirjallisesti pyytää saada käyttöösi itseäsi koskevat tiedot. Sinulla on myös oikeus korjata virheelliset tiedot sekä kieltäytyä markkinointiviestinnän vastaanottamisesta. Klarnalla on henkilötietojen rekisterinpitäjän vastuu henkilötietojesi käsittelystä.

Katso myös Klarnan tietosuojaseloste, jossa tarkemmin kuvataan, miten Klarna käsittelee henkilötietoja. Lisätietoja saat myös ottamalla yhteyttä Klarnaan sähköpostitse: tietosuoja@klarna.fi.

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt, että käsittelemme henkilötietojasi näissä Ehdoissa kuvatulla tavalla, mukaan lukien tietojen mahdollisen siirron toiselle yhtiölle tai EU/ETA-alueen ulkopuolella sijaitsevaan valtioon. Hyväksyt myös sen, että Klarna voi käyttää sähköistä viestintää esim. markkinoinnissa.

Evästeet

Klarna käyttää evästeitä. Eväste (cookie) on pieni tekstitiedosto, joka lähetetään Klarnan web-palvelimelta ja jonka internetselaimesi säilyttää tarjotakseen käyttöösi erinäisiä toimintoja. Klarna käyttää evästeitä mm. sopeuttaakseen Klarna Checkout -palvelua sinua varten ja web-sivustomme käyttöön liittyviä sisäisiä analyysejä varten. Evästeet eivät voi vahingoittaa tietokonettasi. Tutustu Klarnan tietosuojaselosteeseen jos kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käyttää evästeitä.

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt evästeiden käytön.

Muutoksia, lisäyksiä ja muita Palveluita

Klarna muuttaa ja parantaa jatkuvasti palvelujaan ja varaa itselleen oikeuden muuttaa Ehtoja Klarna Checkout - palvelun käyttön kehittämiseksi. Lue tämän vuoksi aina Ehdot läpi ennen jokaista uutta ostosta. Muihin Klarnan tarjoamiin palveluihin sovelletaan kulloinkin voimassa olevia kyseisen palvelun ehdoja. Ehdot löytyvät osoitteesta www.klarna.fi. Mikäli yksittäinen ehto osoittautuisi pätemättömäksi, sillä ei ole vaikutusta muiden ehtojen pätevyyteen.

Linkit muihin web-sivuistoihin tai muilta web-sivustoilta

Klarna ei hyväksy tai tarkista minkään kolmannen osapuolen web-sivustoja tai sovelluksia. Klarna ei myöskään miltään osin vastaa tai ole vastuussa niiden sisällöstä. Siltä osin, kuin käytät kolmannen osapuolen web-sivustoa tai sovellusta, noudatetaan kyseisen sivuston/sovelluksen ehtoja.

Vastuunrajoitus, sovellettava laki ja riidat

Sen lisäksi, mitä Ehdoista tai pakottavasta lainsäädännöstä seuraa, Klarna ei missään tapauksessa vastaa sellaisesta vahingosta, joka välittömästi tai välillisesti on aiheutunut Klarna Checkout -palvelun käytöstä. Ehtoihin sovelletaan Suomen lakia ja mahdolliset riita-asiat käsitellään yleisessä tuomioistuimessa.

Valitukset

Voit valittaa Palveluista joko kirjallisesti tai suullisesti Klarnan riidanratkaisu-osastoon www.klarna.com verkkosivuston yhteydenottolomakkeen kautta https://www.klarna.com/customer-service/customer-service-mail-form tai postitse Klarnan rekisteröityyn osoitteeseen (merkitse ystävällisesti kirjesi “Complaint”). Voit myös lähettää ratkaisupyynnön Ruotsin viralliseen kuluttajansuojavirastoon (ARN). Klarnalla on lakisääteinen velvollisuus osallistua ratkaisumenettelyyn. Tietoja ARN:in menttelystä löydät ARN:in verkkosivuilta: http://arn.se/other-languages/english-what-is-arn/. Voit lähettää ratkaisupyynnön millä tahansa Euroopan Unionin virallisella kielellä Euroopan komission ylläpitämän ODR-alustan kautta. Valitus toimitetaan tämän jälkeen edelleen ARN:ille. Linkki ODR:alustaan: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Voit myös ottaa yhteyttä ARN:iin postitse tai vierailemalla virastossa henkilökohtaisesti: Allmänna reklamationsnämnden, Postbox 174, 101 23 Stockholm, Ruotsi. Vierailuosoite: Kungsholmstorg 5, Stockholm.

Irtisanominen

Sinulla on oikeus käyttää Klarna Checkout -palvelua kunnes jompikumpi sopimusosapuolista irtisanoo sopimuksen, jolloin sopimussuhde päättyy välittömästi. Irtisanominen ei kuitenkaan vaikuta loppuunsaatettuihin ostoksiin soveltuviin ehtoihin tai niistä johtuviin velvoitteisiin (esimerkiksi koskien maksamattomia laskuja tai maksuja ym.). Irtisanominen ei myöskään vaikuta oikeuteen käsitellä henkilötietoja näissä Ehdoissa kuvatulla tavalla.

Klarna Checkout-palvelun käyttöehdot versio 1.6, päivitetty 17. marraskuuta 2016.

Toimitus ja postituskulut

Toimitamme tilaukset postiin tai valitsemaasi Hööks-myymälään. Mikäli noudat myymälästä, ei toimitusmaksua peritä. Muussa tapauksessa hintoihin lisätään toimitusmaksu 4,90 €. Yli 69 € tilaukset toimitamme ilman postituskulua. Voidaksesi tehdä ostoksia osoitteessa www.hooks.fi, tulee sinun asua Suomessa. Huomioithan, että tilausta tehdessäsi sinun tulee antaa sama nimi kuin henkilöllisyystodistuksessasi, muutoin pakettia noudettaessa saattaa ilmetä ongelmia.

Nouda pakettisi Hööks-myymälästä
Jos asut jonkin Hööks myymälän lähellä, voit noutaa pakettisi sieltä. Tällöin pakettiin ei lisätä toimituskuluja, eikä mahdollisia postiennakkomaksuja. Et maksa mitään lisäkuluja.

Tilaa normaalisti osoitteessa www.hooks.fi ja valitse toimituspaikaksi lähelläsi sijaitseva Hööks-myymälä. Noutaessasi myymälästä saattaa toimitusaika olla hieman pidempi.Kun pakettisi on saapunut, otamme sinuun yhteyttä puhelimitse. Sinun on todistettava henkilöllisyytesi noutaessasi pakettia. Muista tarkistaa tietosi, niin että puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi ovat ajan tasalla.

Toimitus postiin
Toimitamme paketit Itellan kuljettamina postiin. Mikäli valitset tämän toimitustavan alle 69 € arvoisen tilauksen hintaan lisätään toimituskulut (4,90 €). Toimituskulut veloitetaan vain kerran tilausta kohden lähetysten lukumäärästä riippumatta.

Tilaa normaalisti osoitteessa www.hooks.fi ja valitse jakelupaikka Itella. Kun pakettisi on saapunut, saat saapumisilmoituksen, milloin ja mistä voit noutaa pakettisi. Jos olet antanut matkapuhelinnumerosi, saat ilmoituksen tekstiviestillä, muutoin saat kirjeitse saapumisilmoituksen. Antamalla matkapuhelinnumerosi, saat tekstiviestin, jolla saat noudettua pakettisi heti kun se on saapunut. Tällöin saat ilmoituksen jopa 2 päivää aikaisemmin kuin kirjeitse.

Toimitusaika

Jos tuotetta on varastossa, lähetämme paketin keskusvarastoltamme 1-2 arkipäivän sisällä. Tähän lisätään kuljetusaika (5-7 päivää). Noutaessasi myymälästä tämä voi kestää hieman kauemmin. Sesonkiaikana (tammi-helmikuu ja heinä- elokuu) toimitusaika on 2-3 päivää pidempi. Mikäli tuotteen arvioitu toimituspäivä siirtyy enemmän kuin kuusi päivää, ilmoitamme tästä sinulle. Jos arvioitu toimituspäivä siirtyy, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian, ja kerromme myöhästymisen syyn, sekä arvion uudesta toimituspäivämäärästä. Sinulla on tällöin oikeus perua tilaus ilman kustannuksia.

Jälkitoimitukset

Tuotteen ollessa väliaikaisesti loppu varastoltamme toimitamme ko. tuotteen jälkitoimituksena. Huomioithan, että tilauksesi tuotteet voivat siis tulla jaettuina lähetyksinä. Jälkitoimitus jää odottamaan ja toimitamme sen ilman lisäkustannuksia, kun saamme tuotetta lisää (koskee väh. 20 € tilauksia). Jollet halua odottaa, voit luonnollisesti perua tilauksen.

Alle 20 € arvoisia jälkitoimituksia ei toimiteta, vaan ne poistetaan tilauksestasi. Maksukortillesi tehty varaus raukeaa tällöin poistetun tuotteen osalta.

Kuljetustakuu

Kaikki tavarat on vakuutettu kuljetuksen ajaksi. Jos huomaat jo postissa, että lähetys on vaurioitunut, tee vahinkoilmoitus heti paikan päällä. Jos huomaat vaurion vasta kotona avattuasi paketin, täytä laskun kääntöpuolella oleva vahinkoilmoitus. Vastaamme itse lähettämiemme tuotteiden kuljetusvahingoista. Mahdollisten palautuslähetysten kuljetusvahingot ovat sinun vastuullasi.

Tilausvahvistus

Tilatessasi nettimyymälästämme www.hooks.fi saat ensin alustavan tilausvahvistuksen. Lopullisen tilausvahvistuksen saat sähköpostitse, kun tilauksesi on käsitelty ja siirretty tilauskäsittelyymme.

Luodessasi Omat Sivut- tilin, voit milloin tahansa nähdä tämänhetkiset ja aikaisemmat tilauksesi. Voit myös seurata pakettisi kulkua postin seurantanumerolla. HUOM! Voit seurata pakettisi kulkua postinseurantajärjestelmästä heti kun paketti on vastaanotettu ja rekisteröity logistiikkakeskuksessa.

Vaihdot ja palautukset – 60 päivän avokauppa

Sinulla on 60 päivän vaihto/palautusoikeus kun teet ostoksia nettikaupassamme www.hooks.fi. ALE tuotteilla on 14 päivän vaihto/palautusoikeus. Jos tilaat toisen tuotteen palautuksen yhteydessä, veloitamme vain postiennakkomaksun. Vaihto-/palautusoikeuteen oikeuttava aika lasketaan ajankohdasta, jolloin olet vastaanottanut tuotteen.

Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteita, sinun tulee liittää palautukseesi kuitti/lasku tai palautuslaskelma (lähetyslistan kääntöpuolella), jossa ilmoitat syyn palautukseesi. Muista että, jotta palautettu tuote voidaan arvioida käyttämättömäksi on sen oltava uutta vastaavassa kunnossa. Mikäli palautettava tuote on käytetty, tulemme tekemään tuotteeseen arvonalennuksen. Asiakas saa tällöin rahapalautuksena tuotteen arvon vähennettynä lain mukaisella arvonalennuksella. Arvonalennus voi olla jopa 100%, jos tuote ei ole myyntikunnossa.

Palautusosoite
Hööks Hevosurheilu Oy
Hagelstamintie 31
015 20 Vantaa

Kun palautat yksittäisen tuotteen, palautamme sinulle tuotteen ostohinnan 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Maksat itse palautuksesta aiheutuvat kulut. Mikäli palautat koko tilauksesi, palautamme sinulle koko tilauksen loppusumman, sisältäen toimituskulut ja mahdolliset muut kulut 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, mutta maksat itse palautuksesta aiheutuvat kulut. Palautamme maksamasi summan samalla maksutavalla, jolla tilaus on tehty. Pidätämme oikeuden olla maksamatta palautusta takaisin, kunnes palautettu tuote on saapunut meille. Jos tämä kestää yli 14 päivää, palautamme summan välittömästi palautuksen saavuttua meille. Kaikki tilatut tuotteet voidaan palauttaa postin kautta postipakettina. Käytä postin kautta tehtävissä palautuksissa Itellan sopimusnumeroamme 611083, niin palautus on sinulle maksuton. Vaihto voi kestää noin 14 vuorokautta.

HUOM! Vaihto-/palautusoikeus ei koske brodeerattuja tuotteita. Lunastamattomista brodeeratuista tuotteista veloitetaan tavaran hinta + 20,-.

Reklamaatiot

Mikäli haluat reklamoida tuotteesta, ota ensisijaisesti yhteyttä siihen myymälään, josta olet tuotteen ostanut. Mikäli olet ostanut tuotteen postimyynnistä, ota yhteyttä asiakaspalveluun p. 0800-770 700.

Sinulla on oikeus tehdä reklamaatio vahingoittuneesta tai virheellisestä tuotteesta 3 vuoden sisällä edellyttäen, että toute oli virheellinen toimituksen tapahtuessa. Kehotamme sinua tekemään reklamaation heti virheen huomattuasi. 2 kuukautta katsotaan kohtuulliseksi ajaksi ilmoittaa reklamaatiosta HUOM! Loimien ja muiden tuotteiden tulee olla puhtaita ja kuivia, jotta reklamaatio voidaan käsitellä.

Mikäli hyväksymme reklamaation, pidätämme itsellämme oikeuden ensisijaisesti korjata tuotteen. Mikäli tuotetta ei voida korjata, lähetämme uuden tilalle. Loppuunmyydyn tuotteen osalta palautamme ostohinnan 14 päivän kuluessa. Huomioithan, että kuitti tai tosite ostotapahtumasta helpottaa reklamaation käsittelyä.

Kuluttajalla on aina oikeus kääntyä suoraan Hööks Hevosurheilu Oy:n puoleen asioissa, jotka koskevat reklamaatioita, peruuttamisoikeutta tai muita ostoon tai tilaukseen liittyviä kysymyksiä.

Lisätietoja kuluttajan oikeuksista on sivustossa www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta.

Yrityksen ja kuluttajan välisissä erimielisyyksissä kuluttajalla on oikeus saada apua kuluttajaneuvonnasta. Lisätietoja: www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta. Mikäli kuluttajaneuvonnassa ei saada kuluttajan ja yrityksen erimielisyyttä sovittua, voidaan asia viedä kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Lisätietoja: www.kuluttajariita.fi.

Kuluttajaneuvonnan ja kuluttajariitalautakunnan yhteystiedot: Kuluttajariitalautakunta, Hämeentie 3, PL 306, 00531 HELSINKI.

Hööks Hevosurheilu Oy toimii riita-asioissa yhteistyössä kuluttajariitalautakunnan kanssa ja noudattaa sen suosituksia. Rajat ylittävän kaupan riita-asioita varten on käytettävissä EU-komission verkkopalvelu http://ec.europa.eu/odr. Lisätietoja on myös sivustossa Euroopan kuluttajakeskus Suomessa, www.ecc.fi.

Palautusosoite:
Hööks Hevosurheilu Oy
Hagelstamintie 31 
015 20 Vantaa

Y-tunnus: 1859735-1

Henkilötietolaki

Rekisteröimme henkilötietosi, jotta voisimme toimittaa sinulle tilaamasi tuotteet. Hööks Hevosurheilu Oy rekisteröi henkilötiedot. Kerätessämme henkilötietoja kotisivujemme kautta takaamme, että tämä tapahtuu ainoastaan sinun suostumuksellasi, jotta olisit aina tietoinen siitä, mitä tietoja kerätään ja miksi. Emme säilytä tai lähetä asiakastietoja salattuina.

Kotisivuillemme www.hooks.fi ilmoitettuja tietoja ei lähetetä edelleen eikä myydä missään muodossa kolmannelle osapuolelle.

Hööks Hevosurheilu Oy:n rekisteröitynä asiakkaana sinulla on aina oikeus ilmaista mielipiteesi rekisteröintiä koskevista asioista ja sinulla on myös oikeus saada tietää, mitä tietoja sinusta on rekisteröity. Nämä oikeudet ovat henkilötietolain mukaiset ja siihen liittyvät kysymykset voit osoittaa Hööks Hevosurheilu Oy:lle sähköpostitse osoitteeseen fi.info@hooks.se.

Sopimukset

Kaikki asiakkaan ja Hööks Hevosurheilu Oy:n väliset sopimukset ovat suomen- tai ruotsinkielisiä.