Lataa lisää tuotteita
Lähetystunnuksen aktivoituminen
Paketit lähetetään keskusvarastoltamme Ruotsista, ja lähetystunnus aktivoituu paketin rekisteröidyttyä ensimmäisen kerran Suomen puolella. Tähän voi mennä 3–5 työpäivää.
Ilmoita meille palautuksestasi täyttämällä lähetyksen mukana tullut palautuslomake, ja liitä se palautuksen mukaan. Pakkaa tuote alkuperäiseen pakettiin, ja liimaa palautuslomakkeessa oleva osoitetarra lähetyksen päälle. Osoitetarraa ei saa liimata tuotteen alkuperäiseen pakettiin, vaan alkuperäinen paketti tulee aina suojata kuljetuksen ajaksi. Vie paketti lähimpään postin toimipisteeseen, ja säilytä kuitti palautuksestasi. Emme vastaanota käytettyjä tai likaisia tuotteita. Huomioithan, että nettisostoksissa maksun välittäjänämme toimii Klarna, ja mikäli sinulla on kysyttävää koskien laskuasi tai rahojen palautusta, voit olla siitä suoraan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
Kaikki tilattavat tuotteet lähetetään keskusvarastoltamme Ruotsista. Jos tuote on varastoltamme loppuunmyyty, sitä ei valitettavasti voi tilata. Myymälässä olevat tuotteet täytyy ostaa paikan päältä, myymälöistä ei ole tuotteiden lähetysmahdollisuutta.
Voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme mikäli tarvitset apua tai et löydä etsimääsi tietoa.
KAMPANJOIDEMME SUUREN SUOSION VUOKSI TOIMITUSAIKAMME ON TÄLLÄ HETKELLÄ HIEMAN NORMAALIA PIDEMPI.
Arkisin 10:00-17:00
asiakaspalvelu@hooks.fi
Vastaamme tilauksia/ostoja koskeviin sähköposteihin arkipäivisin 24 tunnin kuluessa.
Hööks Hevosurheilu Oy
Hagelstamintie 31
015 20 Vantaa
Hagelstamintie 31
015 20 Vantaa
Sähköposti: asiakaspalvelu@hooks.fi
Puhelin: 09-231 340 40 (pvm/mpm)
BOM!
Webbläsaren du använder är diskad.
Vi rekommenderar dig att uppleva nya hemsidan med någon av följande webbläsare:
Google Chrome, Safari, Firefox eller Microsoft Edge.